Another day Another idéa
Am găsit un articol interesant (pentru unii nu ştiu daca şi pentru unele) … anyway, am să pun mai jos lista. îmi permit să mai cenzurez acestă listă pentru că o parte din argumentele din lista originala sunt praf. Sursa o găsiţi aici
Cam aceasta este lista cam şubredă zic eu (acum fetele se bucură) dar … citind comentariile acestui articol am dat peste altă listă intocmită de Bogdan P.
1. Baietii sunt mai stapani pe sine.
2. Baietii conduc mai bine masina.
3. Baietii merg mai bine la munte.
4. Baietii sunt mai buni la sport.
5. Baietii nu se ‘zugravesc’ pe fata si par.
6. Baiatul ajunge capul familiei.
7. Baietii mananca si dupa ora 6.
8. Baietii au binecuvantarea de a ajunge pastori.
9. Baietii nu trebuie sa-si faca manichiura si pedichiura la salon.
10.Baietii repara ceva in casa atunci cand s-a stricat.
11.Baietii nu trebuie sa se epileze pe maini si pe picioare.
12.Baietii nu stau 3 ore la salon pentru a se coafa.
… tot în ajutorul băieţilor mai vine şi Andrey A. cu lista:
13 Baietii plang mai greu
14 baietii nu stau 5 ore sa probeze haine chiar daca nu au nici un ban la ei
16 Baietii pot avea aproape orice slujba…
17 Baietii cer fata in casatorie
18 Un baiat nu poate sa ajunga la un nivel de fitze egal cu al unei fete
19 Baietii folosesc computerul si pentru altceva decat sa se uite dupa (fete/biaeti),haine sau sa palavrageasca pe mess..
20 Baietii nu poarta fuste si nu trebuie sa aiba grija cum stau pe un scaun…
21 Daca unui baiat i se strica calculatorul il face singur,daca unei fete i se strica calculatorul…cheama un baiat
Bineînţeles că şi fetele trebuie să vină cu ceva, astfel apare lista lui Deea. Bineînteles că nu m-am putut abţine să nu comentez câte ceva:
1. Fetele nu sunt disperate dupa masini! (dar sunt disperate să conducă)
2. Fetele nu alearga 90 de minute dupa o minge pentru a o baga in poarta. (dar se uită cum aleargă baieţii sau … după baieţii care aleargă)
3. Fetele nu trebuie sa se barbiereasca la fiecare doua zile (sau mai rau, in fiecare zi). (Dar au ele alte metode mai sadice pentru asta …)
4. Fetele nu sunt asa mamoase ca si baietii! (băieţii sunt mai sensibili)
5. Fetele au mai multa rabdare ca si baietii! (băieţii au mai multă răbdare cu fetele)
6. Fetele nu sunt “disperate” dupa jocuri pe calculator.(doar de hi5)
7. Fetele sunt de 1000x mai finute decat baietii. (aparent, dar când o dau in bară, rămân urme care nu se mai pot şterge în veci)
8. Fetele(cu prieten sau maritate) cand merg la cumparaturi se gandesc si la barbatul de langa ele, nu cumpara numai pt ele, ci pentru amandoi! ( nice, asta ce e? un pretext?)
9. Fetele isi cumpara telefon nu pentru cum arata ci pentru a vorbi la el! (dar totuşi preferă telefoane roz)
10. Fetele nu vin tarziu acasa. (dar îi ajută pe băieţi ca să ajungă târziu)
11. Fetele sunt mai atente la expresiile verbale. (fetele dau ceaţă la băieţii când vine vorba de vorbit urât)
12. Fetele pot purta orice culoare la imbracaminte, nu numai albastru, verde, gri, maro etc asa cum poarta baietii. (orice culoare însemnând roz şi mov)
13. Fetele sunt mai curate ca si baietii. (la fel … când apare exepţia … nu ştii unde să mai fugi)
14. Fetele pot face mai multe lucruri odata. (praf)
15. Fetele se maturizeaza mai repede. (băieţii trag tare şi le lasă în urmă)
16. Fetele sunt mai silitoare ca si baietii. (de acord)
17. Fetele au parte de cea mai mare binecuvantare: dau nastere unei noi fiinte! (dar au nevoie de un băiat ca să facă asta)
Lista mea:
Domnul cunoaste gandurile celor intelepti. Stie ca sunt desarte.
ana
July 15th, 2008 at 8:27 pm
“Băieţii suferă durerea mai uşor decât fetele.”
“Băieţii nu consumă aşa de mult deodorant.” de asta miroase asa in tramvaie…
asta e total fals.
“# Băieţii au fost creaţi primii.” ce minciuna :))
“Băieţilor nu le trebuie 2 milioane de ani ca să se îmbrace.”
true, le trebuie un pic mai mult sa gaseasca bunul gust.
“Băieţii respectă pe toată lumea, incluzând şi fetele” adica fetele nu respecta pe nimeni? ce e cu generalizarile astea?
“Baietii conduc mai bine masina.” adica vrei sa zici mai iresponsabil? cate accidente fatale stii la care sa fie o fata la volan?
“Baietii au binecuvantarea de a ajunge pastori.” da, homo ca tine isi poate dori asa ceva. sa nu vada femei restul vietii :))
deci e cel mai de cacat post pe care il poti scrie. esti homo? ce ai cu fetele?
generalizarile astea nu se fac si nu au nici un scop. sa stii ca sunt fata si nu am unghii mari, nu ma tem de reptile, repar chestii in casa cand se strica, nu is disperata sa conduc masina, nu am intrat in viata mea in salon, nu ma imbrac in “ani”, nu am 21 de perechi de pantofi, nici macar 3. nu ma imbrac in roz si mov, etc etc etc. comentariile tale sunt jalnice si arata o ura imensa pentru fete. SI SUNT FALSE!! admite ca esti pe invers si treci la treaba, nu mai scuipa jumatate din populatia terrei pe blogul tau misogin. esti varza. nu gasesti alte subiecte de discutie decat astea anti fete. nu ti le-a bagat nimeni pe gat deci lasa-le in pace. si nu esti obiectiv deloc! arati ambele pareri dar la cele contra ideilor tale adaugi comentarii ieftine. se vede ca esti virgin. poate de aia asa de frustrat?
stiu ca nu ai sa nu postezi mesajul. deajuns ca il citesti.
C.T.Daniel
July 15th, 2008 at 9:34 pm
ana nu sunt homo - Dumnezeu sa aiba mila de ei - nu va fi indurare pentru ei in ziua judecatii.
In primul rand (am scris si la inceputul postului, e pus chiar si in categoria care trebuie - preluate) - am preluat lista de pe un site, am dat si sursa asa ca … nu inteleg de ce te agiti?
De asemenea am precizat ca am renunatat la unele argumente din lista care erau “praf” din punctul meu de vedere.
La faza cu “durerea” sunt de acord, nu e chiar reala.
Dacă nu ştiai, afli acum - bărbatul a fost creat primul - dacă nu crezi Biblia, nu am nici un argument pentru tine.
Nu ştiu de ce mă acuzi pe mine că urăsc fetele (clar că nu e adevărat) când bagi comentariul ăsta în care bagi într-o ceaţă neagră pe toţi băieţii.
Nu ştiu de ce mă acuzi că sunt “anti-fete” - am adus în vizor fapte concrete - dacă nu am dreptate argumentează, dacă nu-ţi place … nu te pot ajuta.
YO
July 15th, 2008 at 9:47 pm
asta e daniel….ti-o zis bine….cam multe posturi anti-fete. O zis fata bine pana la un punct. Mai scrie si tu niste posturi din care oamenii au ce invata…ca ai peste 20 de ani, nu? Mai schimba stilul de a scrie si gandi.
Nu ti-o zic de rau, dar cam asha e…. sry
dori`s
July 15th, 2008 at 9:53 pm
aproape toate argumentele aduse sunt relative.nu se pot generaliza.dar un lucru este sigur baietii sunt mai binecuvantati de cat fetele.nu pentru ca ar fi ei mai grozavi ci pt.ca asa a ales Dumnezeu care ne-a creiat.ce uita 90% din baieti(barbati) este ca impreuna cu binecuvantari Dumnezeu le-a dat si responsabilitati pe masura.eu una nu mi-as dori sa fiu bait cu toate binecuvantarile date,deoarece vine ziua cand vom da socoteala de toata ispravnicia si…sa nu uitam ca celui care i s-a dat mult i se va cere mult.sa dea Domnu intelepciune si putere la toti baietii sa fie pe masura binecuvantarilor primite.
pentru ana o intrebare:de cand este o rusine sa fi virgin pana la casatorie?
nu toate fetele isi doresc langa ele un baiat deja folosit.
ma gandesc ca pt partile tale intime nu intrebuintezi lucruri folosite de altii.
nu vad rationamentul pt.care ce-a mai intima persoana din viata ta sa o iei deja folosita.
Daniel
July 15th, 2008 at 9:57 pm
multe din lista de sus sunt exagerate si pentru a crea putin fun - dar nah … se pare ca in acelasi timp creaza alergie
ana
July 15th, 2008 at 10:07 pm
poti sa ai pe cineva “nefolosit” si inainte de casatorie. ce are? poate te casatoresti pana la urma.
nu ai adus fapte concrete, ai adus parerile altora si ai facut misto de alea care nu se potrivesc cu ideile tale. nu e obiectivitate.
si biblia nu e un argument. nu are nici o baza reala. nici o dovada. toate “dovezile” sunt inventii si prostii care evita realitatea.
Daniel
July 15th, 2008 at 10:08 pm
YO, cred că la un moment dat fiecare băiat vede sau se confruntă cu problemele pe care le-am ridicat de-alungul timpului - dacă majoritatea nu le spun niciodata iar eu le spun, de ce mă face pe mine asta, o persoana anti-fete?
Crede-mă apreciez şi mă bucur enorm de mult pentru o fată care întadevăr este fată şi se poartă cu înţelepciune - cunosc şi fete de genul asta - tot respectul pentru ele.
Larry
July 15th, 2008 at 10:10 pm
simt ca cineva de mai sus a venit suparata de la servici…nu vreau sa specific cine(ANA) =)) mai fata..cele de mai sus erau niste exemple…vorbe din popor…astea se stiu de cand era godzila mic :)) dar daca tu te-ai simtit ofensata…chiar nu ma intereseaza..parca erai sifon..asa te agitai.. am o singura intrebare formata din 3 intrebari :D..faceai spume? :)) tremura biroul cand scriai? cate tastaturi ai schimbat ca sa termini mesajul de scris?
ana
July 15th, 2008 at 10:11 pm
“Dumnezeu sa aiba mila de ei - nu va fi indurare pentru ei in ziua judecatii.” ADICA???
au pacatuit cu ceva? nu intelegi ca orientarea sexuala este ceva prost vazut doar in tarile inapoiate. nu intelegi ca exista de cand e lumea si odata era un lucru normal si acceptat. tre sa citesti singur despre asta.
daca majoritatea nu spun ce cred despre fete nu ai de unde sa stii ce gandesc si mai ales sa crezi ca gandesc ca tine. adica de rau.
Daniel
July 15th, 2008 at 10:17 pm
homosexualitatea si lesbianismul sunt pacate - şi furatul a fost de când lumea şi …? asta înseamnă că nu e pacat? Sunt păcate care atacă familia - instituţia clădită de Dumnezeu.
Ai auzit despre Sodoma si Gomora? Erau doua oraşe care au fost sterse de pe faţa pământului din pricina acestor păcate - ce te face să crezi că Dumnezeu va arăta acum îndurare faţă de aceşti nelegiuţi?
Daniel
July 15th, 2008 at 10:22 pm
postul acesta este preluat - cand am spus ca am adus fapte, m’am referit la posturile în care eu sunt autorul
Daniel
July 15th, 2008 at 10:25 pm
Dumnezeu se descopera celor ce-L caută. Caută-L şi te vei convinge dacă Biblia e reală sau nu.
winnetou revine
July 15th, 2008 at 10:28 pm
ANA!
Trebuie sa bagi la cap cateva principii
1. Biblia e adevarata in totalitatea ei si e actuala si proaspata si are solutii pentru problemele de astazi asa cum a avut dintotdeauna si cum acestea au existat dintotdeauna. Nu am sa-ti dau dovezi pentru asta pentru ca nu asta e discutia si sunt prea multe
2. Dumnezeu e neschimbator si din cauza asta se intampla ceea ce se intampla, oameni care gandesc ca TINE conduc si tara asta si celelalte tari “dezvoltate” in care sodomia e la rang inalt si celelalte spurcaciuni si Dumnezeu le pedepseste. Intelege vremurile in care traim si ca situatia pamantului la general merge IN JOS!
3. Dumnezeu a creat omul, parte barbateasca si parte femeiasca. Nu a facut 2 barbati ci pentru barbat a facut un AJUTOR POTRIVIT o femeie. So, e interzis de Dumnezeu prin lege si prin ceea ce a facut ca barbatul sa fie pentru femeie si nu altfel!
4. Dobitocimea asta cu homosexulitatea pe care tu o interpretezi prost si demonic are radacini in tocmai ce incearac DRACU sa faca astazi si ce a incercat sa faca dintotdeauna si adica: sa rastoarne pe dos tot ce a facut Dumnezeu, principii si orice.
5. Omul, afirma Biblia e coroana creatiunii lui Dumnezeu. FIi convinsa ca aici insista cel mai mult Satan sa distruga. Si ca exmplu: de ce tinerii tind sa faca sex inainte de casatorie cand DUmnezeu a interzis asta? De ce oamenii casatoriti se priveaza de sex si-si cauzeaza probleme cand Dumnezeu porunceste prin Scriptura ca sotii sa-si apartia unul altuia si sa-si indeplineasca datoria de soti?
6. Nu are nici o treaba homosexualitatea cu tarile inapoiate sau alea dezvoltate, Adevarul e asta, traim vremurile Sodomei si Gomorei, cum spuneai tu, lucruri care au fost dintotdeauna sunt si astazi, este un ciclu care se repeta. Gandeste-te ca tot ce a afirmat Biblia s-a implinit si inca se implineste cu detaliile prevazute. E cam ciudat pentru tine nu? Ai macar habar ce spune Biblia despre aceste lucruri?
7. Cat despre Daniel, autorul postului, nu stiu daca a facut-o ca pe o gluma sau asa de fun, ori ca sa oftice persoane ca tine. Tu probabil esti o exceptie de la ceea ce a scris el, dar majoritatea fetelor se incadreaza asa ca nu te agita in halul asta si stapaneste-ti gura. Ceea ce-ti iese pe gura arata ce ai in inima. Daca dai drumul la spurcaciuni … asa e si inima. E logica, studiata si testata chestia asta.
Toarna in continuare. te ascultam
dori`s
July 15th, 2008 at 10:32 pm
ana,nu stiu cati ani ai,nici in ce mediu traiesti dar iti zic sigur ca daca Biblia nu este reala,nici Dumnezeu nu este real, atunci mai mult ca sigur ca noi toti si tot ce se intampla este o fictiune.deci nici tu nu esti reala
cat despre faza cu poate se vor casatori nu tine.sti ca sunt unele obiecte de pret pe care nu ai voie sa le atingi?ai voie doar sa privesti.eu cred ca fiecare om este o capodopera si nu un bun de larg consum.nu ai voie sa te atingi daca nu esti hotarat sa platesti pretul.
ana
July 17th, 2008 at 5:29 pm
Băieţii respectă pe toată lumea, incluzând şi fetele
Si ca sa arate cat le respecta, petrec zile compiland o lista in care ilustreaza de ce sunt mai buni.
Baietii nu se ‘zugravesc’ pe fata si par.
Vezi meciul Romania-Spania
Băieţii nu se ruşinează aşa de repede
…exceptand atunci cand trebuie sa vorbeasca cu o fata
Băieţii nu plâng după ce omoară o muscă.
Pai unde mai e religia aici? Ne indamna sa omoram muste?
Baietii repara ceva in casa atunci cand s-a stricat.
…pentru ca baiatul dinainte nu l-a instalat bine.
trebuie sa mai zic ca am ras copios la ce a zis winnetou revine. =)) a spurcat si a urlat si la final “Ceea ce-ti iese pe gura arata ce ai in inima”. oau, cu cata ura a zis-o :)) e comic…
si trebuie sa mai intelegeti ceva. homosexualii nu si-au pus in gand sa “distruga ordinea lui Dumnezeu”. este o dereglare hormonala si psihica care face firescul sa fie diferit. e ca si cum esti o femeie in corp de barbat. va dati seama cat de greu trebuie sa fie sa vrei sa iubesti ca restul lumii si toti sa te judece pentru asta? nu e vina lor ca se nasc asa. aporpo, daca vreti sa va explic ca sa intelegeti… ASA I-A FACUT DUMNEZEU. la fel cum face copii fara maini, cu 3 ochi, etc. sau pe aia ii face dracul? nu mai dati in oameni nevinovati. ganditi macar o data pentru voi, puneti-va in locul acelor oameni. nu din rea vointa au ajuns asa. si nu inteleg cu ce va deranjeaza. nu va ia nimeni locul in rai. ce ar fi sa nu mai tocati pe toata lumea?
winnetou revine
July 17th, 2008 at 6:14 pm
Ana
M-am referit strict la oamenii care nu au dereglări şi eu ţi-am prezentat din Biblie perspectiva lui Dumnezeu, pe care nu ai decât s-o contrazici că tot nu te poţi explica.
Şi chiar dacă ar fi aşa cum spui tu, adică “dereglări hormonale”, tot din vina omului sunt şi asta datorită păcatului, deci nu aşa i-a făcut Dumnezeu, Dumnezeu nu dă suflare de viaţă, duhuri care au “probleme hormonale”.
Paziti-va de Ratiune
July 17th, 2008 at 6:21 pm
Larry
July 15th, 2008 at 10:10 pm
“simt ca cineva de mai sus a venit suparata de la servici…nu vreau sa specific cine(ANA) =)) ”
Nu vrei sa specifici cine dar o faci? Nu poti sa rezisti tentatiei? Ce fel de crestin esti tu? =))
” dar daca tu te-ai simtit ofensata…chiar nu ma intereseaza..parca erai sifon..asa te agitai.. ”
Daca nu te intereseaza de ce-ti mai fortezi mintea aia redusa sa mai excrementeze un pseudo-paragraf inutil? O sa vina maica-ta fericita de la serviciu si o sa se supere ca iar i-ai umplut casa cu miros de creier ars.
ana
July 17th, 2008 at 6:28 pm
@Larry… /:)
tre sa vorbiti intre voi ca sa ajungeti la un rezultat.
ca sa citez din winnetou : “ce iti iese pe gura aia iti e si in suflet”
tra la laaa… :-” ce naspa e cand faci cum faci si ti-o iei in bot cu armele tale
ana
July 17th, 2008 at 6:30 pm
aaaam inteles! tot ce e bun e de la dumnezeu si tot ce e rau e de la dracu.
ce primim si e bun e din mila lui dumnezeu…
ce primim si e rau e din vina noastra ca suntem niste oi pacatoase beheheee
Paziti-va de Ratiune
July 17th, 2008 at 7:23 pm
C.T.Daniel
July 15th, 2008 at 9:34 pm
“Dacă nu ştiai, afli acum - bărbatul a fost creat primul - dacă nu crezi Biblia, nu am nici un argument pentru tine.”
Esti hilar. Dupa ce te indoctrineaza de mic cu religia nu esti in stare sa aduci vreun argument in favoarea ei? Nu aduci nici o dovada in afara unei carti inconsistente? Si daca ar fi fost creat primul, doar inseamna ca a avut mai mult timp sa lucreze la femeie, deci a iesit mai bine =)). Bineinteles ipotetic, nu ca ar exista acest d-zeu al vostru.
Daniel
July 17th, 2008 at 9:27 pm
Stii … spunea cineva: pentru cel care vreau sa creada am 1000 de motive dar pentru cel care nu vrea, nu am nici unul. Argumentele mele, sunt experientele mele cu Dumnezeu pe care daca ti le-as poveste nu le-ai crede - daca zici ca le-ai crede atunci citeste Biblia sunt si acolo oameni si oameni care au avut experiente cu Dumnezeu.
Din curiozitate … ai citit vreodata Biblia?
Pe ce iti bazezi tu principiile? De bine sau de rau - Biblia a ramas autentica dupa sute de ani … sunt curios care este acel lucru pe care te bazezi tu si care a trecut testul a sute de ani .
dori`s
July 18th, 2008 at 3:01 am
“si nu inteleg cu ce va deranjeaza. nu va ia nimeni locul in rai. ce ar fi sa nu mai tocati pe toata lumea?”
te cred ca nu intelegi si deocamdata nici nu ai cum,deoarece avem perspective diferite.
1.nu “tocam” pe nimeni.pur si simplu atentionam.Dumnezeu va iubeste mai mult decat puteti intelege.stiu asta din proprie experienta.si eu am fost o razvratita care credeam ca sunt “buricul pamantului”.asta din cauza ca nu-L cunosteam pe Dumnezeu.asta incercam sa va facem sa intelegeti.
2.nu sunem avocatii lui Dumnezeu (pt.ca nu are nevoie de asa ceva),suntem martori.ca martori suntem obligati sa marturisim adevarul.orice martor care a fost prezent la un eveniment si nu declara ce stie este pasibil de pedeapsa.
ca sa intelegi mai bine incerc sa-ti dau un exemplu palid.tu nu ma cunosti si poti afirma cu toata convingerea ca nu exist.dar cine m-a intalnit,cine a relationat cu mine iti va marturisi ca exist si iti va spune cum sunt.pentru ca tu negi existenta mea eu nu o sa dispar si daca sunt o persoana influenta intr-o buna zi este f posibil sa ne intalnim.avand in vedere vocabularul cam “colorat” si atitudinea, as vrea sa incerci sa te gandesti cam cat de placuta va fi confruntarea noastra.
stiu ca nu o sa crezi asta dar din dragoste pt.tine incercam sa-ti atragem atentia ca ai o atitudine necorespunzatoare fata de Persoana cea mai influenta din univers si ca o sa dai de necaz.azi poti fi aroganta,flegmatica pt ca esti probabil tanara,sanatoasa si ti se pare ca toate ti se cuvin.dar maine s-ar putea sa nu mai fie asa,s-ar putea chiar sa pleci din lumea aceasta si sa te trezesti exact in fata Celui pe care azi il negi cu indarjire.eu zic sa mai meditezi.sa auzim numai de bine >:D<
Larry
July 18th, 2008 at 10:08 am
da..multumesc pt raspr la coment :)) … sa stiti ca as putea sa v’o intorc si eu acum..mult mai hazliu si mai savurant de citit,dar am limite,si bun simt,si m’ar mustra constiinta sa stiu ca v’as pune mintea la contributie(sa cautati alte vorbe:insulte,jigniri..ce vreti voi..tot pacate se numesc),ca sa’mi raspundeti
asa ca.. :)>- sper sa gasiti calea cea dreapta
eu unul cred biblia,cred in Dumnezeu si stiti de ce cred? pt ca Ii simt prezenta si contributia in viata mea
normal ca daca nu Il lasi pe Dumnezeu sa se implice in viata ta,crezi ca nu exista..si ceilalti is nebuni ca cred asa ceva. Daca nu crezi ca exista,va veni ziua cand iti vei da seama ca El a existat tot timpul,si..poate va fi prea tarziu ca sa mai schimbi ceva.. Gandeste-te(tu,cel care nu crezi ca exista D-zeu…si nu vrei sa ai vro legatura cu el)daca azi vei muri,unde vei ajunge? si mai gandeste-te ca acolo unde vei ajunge nu vei sta 1 an 10 ani 1000…ci o vesnicie. si acum,ca la reclama “Cheia e la tine ;)” tu alegi!
Larry
July 18th, 2008 at 1:19 pm
si cu ocazia zilei de azi :>..as vrea sa-mi cer iertare de la ana. te rog sa ma ierti pt ca te-am insultat,jignit,ofensat. ma ierti?
Daniel
July 18th, 2008 at 4:00 pm
Concluzia mea … cred că până la urmă, aceste diferenţe crează frumuseţea.
Cum ar fi dacă şi fetele şi băieţii ar fi fost mămoşi? Cum ar fi dacă şi fetele şi băieţii …. etc. - ar fi nasol tare.
Problemele apar în momentul în care una din părţi nu-i place sau nu-şi mai ştie locul pe care îl are în această lume. Fetelor li se pare că e mult mai înteresant să fii băiat şi învers, dar nimeni nu se gândeşte că Dumnezeu a avut motive pentru care a făcut lumea aşa cum este ea.
Avem în noi tot ce ne trebuie - un băiat nu trebuie să înveţe să fie băiat, la fel nici o fată nu treubie să înveţe să fie fată. Nu este o ruşine că fetelor le place să stea mai mult timp în magazin - e o ruşine atunci când stă numai în magazin şi uită de restul responsabilităţilor pe care le are - acelaşi lucru este valabil şi pentru băieţi doar că în domenii diferite.
Dumnezeu a creat un echilibru şi în aceast domeniu dar se pare că toată lumea se zbate să-l rupă. După ce lucrurile se strică şi numai sunt cum trebuiau să fie, apar consecinţele. Când omul vede consecinţele, nu se gândeşte că datorită acţiunilor sale se întâmplă ceea ce se întâmplă şi aruncă toată vina asupra lui Dumnzeu ( … că nu e drept, că nu vede, că nu-i pasă … etc), ceea ce facea adineauri ana.
ana
July 18th, 2008 at 6:11 pm
dori, vorbeam in citatul ala strict de homosexuali.
larry, daca vrei tu…ok. oricum nu cred nici eu in biblie dar despre dumnezeu inca nu-s sigura.
lucifer
July 20th, 2008 at 1:10 am
Pentru Ana
Oprestete ingerasule, nu prea ai ce discuta cu cei doi Daniel si Dori`s, daca nu ma crezi cauta comentariul din acest blog cu tema Lucifer di 21.01.2008 si te vei convinge singura de ceea ce afirm. Paziti-va de Ratiune - ai dreptate intr-o oarecare masura si cu siguranta vei gasi citeva informatii utile tie in locul indicat Anei.
dori`s
July 24th, 2008 at 8:52 pm
lucifer.paziti-va de ratiune,etc…care de fapt sunt una si aceeasi persoana noi nu trebuie sa zicem nimic despre tine,singur ti-ai facut caracterizarea.nu poti fi de incredere pt.ca nu esti integru.te dai cand drept oita blanda ,cand lup care sfasie,nu ai curajul sa ramai tu insuti.cat despre Bible iti inteleg aversiunea.acolo nu scrie nimic bun despre tine,chiar Domnul insususi a zis ca esti “mincinos si tatal minciunii”.
Lucifer
July 25th, 2008 at 11:01 pm
Draga Dori`s cum poti sa crezi ca sunt una si aceiasi persoana cu Paziti-va de Ratiune, de ce m-as trimite la subiectul Lucifer daca tot eu as fi, sau crezi ca eu as putea sa fac asemenea afirmatii privind Divinitatea, afirmatii pe care le face acest Paziti-va de Ratiune, tocmai de aceea l-am trimis pe adest ingeras la subiectul Lucifer, are potential si ce scrie acolo l-ar putea ajuta foarte mult. Iar in privinta barbatului si a femei eu am spus foaret clar parerea mea in subiectul din 03.03.2008 ,cauta-l in arhiva Blogului si recitestel. Si pentru Ana, daca doresti sa afli parerea mea despre baieti si fete o poti citi si cu siguranta iti vei da seama ca nu sunt tot eu cel care scrie sub Paziti-va de Ratiune.
Iar pentru Dori`s am un dicton asiatic:
Invatam pentru a Cunoaste
Cunoastem pentru a Stii
Stim pentru a Intelege
Intelegem pentru a Judeca.
Ingerasule nu mai da cu pietre Noul Testament este in vigoare de aproape doua mii de ani!!!! Voi ce asteptati prima venire a lui ISUS ca poporul Evreu ?
DOAMNE AJUTA
elena
July 29th, 2008 at 9:20 pm
dak baietii suporta mai bine durerea de ce doar uitandu-se la o femeie care naste,lesina……si…de ce nu sunt EI cei facuti sa nasca?!…zic si yo…plus k sunt impotriva mai multor afirmatii dintre acestea.
Daniel
July 29th, 2008 at 9:47 pm
Pentru ca o mama e mult mai puternica decat un barbat - poate rezista la presiuni la care un barbat poate ar lesina doar gandindu-se.
E mare diferenta intre o femeie si o mama, sa nu uitati asta.
Mama e mai puternica, femeia in schimb e mai slaba.
… inca ceva … tineti minte ca postul de mai sus e preluat
multe din motivele de mai sus sunt pur4fun dar cu un mic sambure de adevar:)
SiMina
August 1st, 2008 at 4:25 pm
1.bayetii sunt mai frayery
2.bayetii se maturizeaza mai tarziu decat fetele
3.bayetilor le plac mereu fufele
4.bayetii se cred buricul pamantului(ceea ce nu se va intampla niciodata)
5.bayetii nu folosesc o tona de deudorant(de accea knd treci pe langa un bayat duhneste a transpiratie de la kilometrii)
ETC ETC:-@
;););)
PAAAaaaa:*:*:*:-h:-h:-h
Daniel
August 1st, 2008 at 6:02 pm
SiMina - un singur cuvant am pentru tine: LAMER
Cris
August 2nd, 2008 at 8:24 am
bai, ce este aici? nu va mai certati,oricum barbatii sunt mai buni decat femeile la absolut toate capitolele,ia spuneti-mi si mie cate inventii au facut femeile pana acum! daca nu ar fi existat mintea inovatoare a barbatului,si in ziua de azi ne-am fi c…t intr-o groapa comuna si ne-am fi sters cu frunze de coceni,hai pa ca sunteti si proaste si ridicole
Daniel
August 2nd, 2008 at 8:36 am
Cris - imi pare rau ca nu ai si tu acea bunatate de care vorbesti la fel imi pare rau ca nu ai atata intelepciune incat sa-ti alegi cuvintele cu care vorbesti si locul unde le dai drumul dar nu dispera cere intelepciunea si-ti va fi data.
ana
August 2nd, 2008 at 6:19 pm
cris, tu te bucuri ca faci parte din “neamul” barbatilor si ai in spate minti inovatoare, dar asta nu te ridica pe tine cu nimic, pentru ca nu e meritul TAU ca nu ne c***m in groapa comuna.
si daca vrei sa stii misterul, femeile trebuiau sa aiba grija de copii si sa faca de mancare in timp ce barbatul avea timp sa se scarpine toata ziua, si cand se satura de scarpinat ii mai veneau idei inovatoare. oricum si pe inventatori i-a crescut o femeie. femeie care daca statea sa faca cercetari, ii mureau copiii de foame. mai si gandeste inainte sa te lauzi cu faptele altora.
ana
August 2nd, 2008 at 6:19 pm
si a. doar asa de info:
http://inventors.about.com/od/womeninventors/Women_Inventors.htm
Cris
August 2nd, 2008 at 9:52 pm
nu am inventat nimic care sa revolutioneze lumea,insa ma pasioneaza tehnica,iar ca urmare a acestui fapt am terminat facultatea de audioelectronica.In cadrul acestui profil,oricand ar fi loc de inventii mai mici ,mai mari s-au mai ineteresante.In cartierul meu,orice baiat care nu-si permite sa-si cumpere un sistem audio profi si totusi doreste sa aiba sunet puternic si de calitate,apeleaza la mine,iar eu al servesc pe gratis si fac asta doar din pasiune.Hai sa ne gandim putin;Daca intrebi de ce femeile nu au inventat aproape nimic de-a lungul istoriei,iti vor raspunde foarte sigure pe ele,ca femeile,timp de multe secole au fost asuprite(!!!).Ok,sa zicem ca este asa,totusi,in ultimii 10 ani,cate inventii au facut femeile?cat de mare a fost aportul lor in procesul de evolutie al societatii? haideti sa numaram binefacerile pe care le-au adus femeile,omenirii,in ultimii 5 ani…Dimpotriva,odata cu “emanciparea” femeii,lumea a devenit mai pervertita,mai imorala,mai egoista,mai superficiala,la tot pasul intalnim sex,erotism,senzualitate,patimi carnale,toate provocate de femei,iata cateva din” binefacerile” pe care le-au adus femeile in ultimii 5 ani
Daniel
August 2nd, 2008 at 10:01 pm
La faza cu emanciparea, sunt de acord cu cris -nu sunt impotriva dar se vad rezultatele - au dat-o rau in bara cu emanciparea lor cu tot.
Dar … nu poti pune pe toata lumea in aceasi oala dar din pacate oaia alba e in minoritate.
dori`s
August 3rd, 2008 at 2:43 am
Ieremia 9:23 „Aşa vorbeşte Domnul: „Înţeleptul să nu se laude cu înţelepciunea lui, cel tare să nu se laude cu tăria lui, bogatul să nu se laude cu bogăţia lui.
24 Ci cel ce se laudă să se laude că are pricepere şi că Mă cunoaşte, că ştie că Eu Sunt Domnul, care fac milă, judecată şi dreptate pe pământ! Căci în acestea găsesc plăcere Eu, zice Domnul.”
Daniel
August 3rd, 2008 at 9:18 am
Amin
Cris
August 3rd, 2008 at 4:14 pm
aleluia
ana
August 4th, 2008 at 4:00 am
cris, da citeste naibii linkul ala si nu mai intreba cate invetii au facut femeile. si nu lua atitudinea asta (!!!) cand zici de femeile asuprite. nici macar nu aveau acces la educatie pentru ca barbatii voiau asta. egoismul e de cand femeile au drepturi? dar cum se cheama chestia aia care i-au facut pe barbati sa le considere animale?
iti zic eu cine a avut patimi carnale. parintii tai cand te-au conceput
Cris
August 6th, 2008 at 7:30 pm
Ana,stai jos,ai nota 2! i-a spune-mi si mie care sunt principalele preocupari ale fetelor din ziua de azi,cumva toate fetele compun muzica,scriu poezii,picteaza,croseteaza?! s-au dimpotriva,fff multe fete au numai fitze in cap,viseaza la fetzi frumosi calare pe….bmw-uri…….Majoritatea fetelor/femeilor din Romania,traiesc precum parazitii,consumand resursele barbatilor.Multe dintre ele sunt proaste,se reproduc si astfel dau nastere la alti prosti,pe care,logic,nu stiu sa-i educe si astfel apar manelarii,cocalarii,shmekerashii,mumosii,ticalosii.Fetele “educate” adopta meserii care nu necesita cine stie ce inteligenta,dealtfel,aceste meserii au fost inventate mai de curand si nu sunt folositoare societatii in adevaratul sens al cuvantului.Cu ce ma ajuta pe mine o tipa care lucreaza in PR ,in fotomodeling,s-au ca este o jurnalista de doi lei la un ziar s-au la un post tv?Asadar,meseriile lor sunt neimportante,nu ajuta la dezvoltarea societatii cu nimic.Concluzia? femeile consuma degeaba resursele planetei,ba chiar o mai si supapopuleaza cu specimene umane,specimene pe care oricum nu le educa prea bine s-au le educa astfel incat sa semene cu ele,cu femeile.Femeilor le place sa imbratiseze meseriile cele mai usoare,unde nu se investeste logica,inteligenta.Scopul femeii de astazzi este exclusiv reproducerea si “decorarea’ peisajului,prin actiunile lor,fmeile nu participa in mod concret la evolutia societatii,dimpotriva,o trag in jos,mai ales dpdv moral si spiritual TESTAT!!!
dori`s
August 6th, 2008 at 9:52 pm
cris,Domnu sa te ierte ca nu stii ce zici.este usor sa arunci cu vorbe si sa darami in jurul tau,pentru asta nu-ti trebuie cinestie ce inteligenta sau cultura.mai greu este sa gasesti cuvinte frumoase cu care sa zidesti.nu realizezi ca prin ceia ce zici tu o jignesti pe mama ta,pe bunica ta,surorile tale (daca ai)?apoi nu uita ca Dumnezeu (spre deosebire de oameni) nu face discriminari,El a mantuit multe femei.citeste in Biblie si vei vedea cum Dumnezeu poarta o deosebita grija femeilor si problemelor cu care se confrunta.sti vorba aceea?femeia nu a fost luata din capul barbatului ca sa conduca si sa fie inaltata,dar nici din picioarele lui ca sa fie calcata si injosita ci de langa inima lui ca sa fie iubita.daca nu esti capabil sa apreciezi lucrarea lui Dumnezeu nu cred ca ai o relatie prea buna cu El.
Galateni 3:28 Nu mai este nici Iudeu, nici Grec; nu mai este nici rob nici slobod; nu mai este nici parte bărbătească, nici parte femeiască, fiindcă toţi Sunteţi una în Hristos Isus.
29 Şi dacă Sunteţi ai lui Hristos, Sunteţi „sămânţa” lui Avraam, moştenitori prin făgăduinţă.
Cris
August 6th, 2008 at 11:42 pm
Eu nu fac decat sa spun lucrurilor pe nume.Daca spun , de exemplu,ca planeta se degradeaza pe zi ce trece,asta inseamna ca am pacatuit impotriva ei? nu,nu am pacatuit,afirmatia mea este un fapt,este ceva care se intampla,ei,cam asa stau lucrurile si cu femeile. BAFTA!!!
ana
August 7th, 2008 at 7:17 pm
pai exact cum a zis dori’s: o jignesti pe mama ta si afirmi ca a crescut un tampit needucat. (toate generatiile pana la tine au fost facute de femei, deci iti dai seama - dupa teoria ta- cata needucatie si prostie s-a strans. deci ai grija ce afirmi ca risti sa te injuri). - sau poate pe tine te-a nascut un barbat?
asculta: femeile au aceleasi drepturi si responsabilitati ca si barbatii. nu sunt “meserii de femei” si “meserii de barbati”. esti atat de dezinformat si dai dovada de prostie sa faci afirmatii fara o baza adevarata.
un om care desconsidera pe ceilalti si ii judeca dupa putinele lui informatii este clar un om needucat. si nu e de vina mama ta ca esti atat de redus, ci tu esti de vina. (apropo, si barbatii au un rol in educatia copilului). deci sa fie clar. resursele barbatilor sunt intregi si nu le consuma nimeni, stai calm. daca iti faci griji ca o sa iti bea femeile berea… iarasi, stai calm. [a, daca te intereseaza, fac toate activitatile pe care le-ai insirat tu mai sus. si ca sa vezi, sunt femeie. inchipuie-ti...]
=)) cel mai dur o sa fie cand o sa te izbesti cu capul de pragul de sus si ai sa incepi sa idolatrizezi o femeie (sau mai multe) si o sa zici “da mai. ce bou am fost sa gandesc asta”)
Cris
August 7th, 2008 at 7:35 pm
stai tu calma ana..mi se pare ca esti foarte limitata,nu stii pe ce lume traiesti…si da,am dreptate in ceea ce afirm;femeile trag rasa umana in jos,o degradeaza,tu spui ca femeile nu au inventat mai nimic ,pt ca au fost “asuprite”,ok,dupa ce au fost eliberate,toate femeile au inceput sa studieze motorul cu ardere interna sau tranzistorul in regim de comutatie?in general,femeile au preocupari superficiale,mie mi se pare ca baietii sunt mai buni la absolut toate capitolele si iti pot da argumente la orice ora vrei tu,iar tu stii sa vii doar cu insulte,insa nu ai deloc argumente care sa-ti sprijine afirmatiile
Daniel
August 7th, 2008 at 10:00 pm
Ana - am o veste pentru tine - sunt meserii care pot fi practicate doar de barbati datorita efortului fizic necesar.
Femeile au responsabilitati diferite decat barbatii. Nu incerca sa faci o omogenizare - e imposibil - sunt doua “lucruri” diferite care sunt menite sa faca lucruri diferite (bineinteles ca sunt si puncte comune),
Cris - ce sa-ti spun? …. ai dreptate dar nu ai dreptate. E adevarat femeile nu au facut atat de multe ca barbatii dar nu stii motivul - femeia nu a fost facut pentru treburile astea - in Biblie (probabil o nouatate pentru tine) femeia este prezentata ca cea care sta acasa si are grija de casa prin intelepciunea pe care ia fost data. Barbatul nu este prezentat in aceasta ipostaza deci clar ca nu e omul potrivit pentru asa cineva la fel de clar este ca probabilitatea sa o dea “in fasole” atunci cand face asta e foarte mare. Asa ca nu te mira daca femeia nu a inventat prea multe lucruri - e natura ei sa fie asa si asta nu e o rusine.
Imagineaza-ti o femeie care sta acasa la locul ei, citeste se documenteaza si poate stie mai multe lucruri decat ai putea tu sa pricepi in 2 vieti … si ce cu asta? Nu e in firea ei sa faca mai mult, ea are o misiune si se tine de ea - bravo ei - dar asta nu inseamna ca e mai ….
Este adevarat ca femeile contribuie la ” a trage rasa umana in jos” dar asta nu inseamna ca aceasta e preocuparea lor - eu si ele un aport in toata treaba asta dar problema nu e la ele problema este pacatul care patrunde din ce in ce mai multe si rupe in locurile slaba iar noi in loc sa veghem unii asupra altora, stam si aruncam cu bolovani de pe margine in groapa celor cazuti.
Cris
August 7th, 2008 at 10:44 pm
Daniel,daca te-ar auzi vreo feminista ca locul femeii este in casa,te-ar face cu oua si cu otet.Nu,femeile educate,din ziua de azi,vor sa demonstreze ca ele pot fi mai barbati decat barbatii,este plin netul si tv-ul de astfel de specimene.Femeia moderna vrea sa aiba cariera,azi ,sa trimiti femeia la cratita,inseamna sa o jignesti foarte tare.
dori`s
August 8th, 2008 at 1:52 am
cris,se pare ca te crezi singur intelept.tu toate le stii.si ca lumea merge in sus sau in jos,si cine-i responsabil de asta,si ce gandesc femeile…etc.parca tu ai fi mana dreapta a lui Dumnezeu.se zice ca este un timp in viata omului cand desi nu stie mai nimic are impresia ca stie totul.dar vine vremea cand incepe sa stie cate ceva si realizeaza cat de putin stie.te sfatuiesc sa fi mai smerit.cat despre partea cu treaba casnica si gatitul tare as fi curioasa cat din hrana ta este preparata de un barbat si cat de o femeie.nici eu nu sunt de parere ca barbatii ar trebui sa fie niste straini in bucatarie (asta spre binele lor),pt ca asta i-ar face dependenti de femeie sau muritori de foame,dar in general o femeie se simte in mediul ei in bucatarie prin insasi natura ei.nu trebuie sa o trimiti tu la cratita.va merge singura cand ii este foame sau cand va dori sa demonstreze cat de mult iubeste pe cineva.
cat despre femeile care se fac de rusine ,nu generaliza.sunt femei care se vand,sunt femei care pierd timpul militand pentru drepturi dar din fericire eu stiu ca nu sunt majoritare.
de alta parte sunt si barbati mototoli care nu sunt in stare sa i-a o hotarare,sunt barbati care nu stiu sa infileteze un bec,sunt barbati care arata ca un animal de companie.eu vreau sa cred ca nu ei va reprezinta.
am o dorinta mare si fiti fericiti ca nu are cum sa se implineasca.tare mi-as dori ca fiecare tata sa nasca pe unul din copii lui. sa fie macar un an din viata lui femeie,apoi sa arunce cu pietre.
eu am un singur sfat:oricat de mult ati dispretui femeile,oriunde intalniti o mama responsabila respectati-o,nu de alta dar s-ar putea sa intrati in conflict cu Dumnezeu care o iubeste si o respecta.sa fiti iubiti.
valy
August 24th, 2008 at 11:28 am
bai fratzilor nu va mai certatzi …. femeia a fost supusa barbatului de cand e lumea si pamantul cestia e k acum femeile sunt materialiste dak ai bani ai femei ( nu ma poate contrazice nimeni ) cu unele exceptzii. Frumusete, Machiaj, Cosmetice, Coafuri, Frizuri, Manichiuri asa poti descrie o femeie …. barbatul totusi e mai simplu “folosesc cuvinte simple deci sunt un om simplu” fratzilor eu am spus ce am avut de spus rivalitatea va continua …..